Kuidas töötada BOLT draiveriga

  1. Rakenduse installimine ja seadmine

— Laadige alla rakendus Bolt Driver: leidke ja installige rakendus Bolt Driver Google Playst või App Store’ist.

— Kontole sisselogimine: sisestage registreerimisel saadud sisselogimisandmed.

— Seadete kontrollimine: veenduge, et rakenduse korrektseks tööks on olemas kõik load (GPS-i juurdepääs, teatised jne).

  1. Tööga alustamine

— Režiimi „Online“ sisse lülitamine: tellimuste vastuvõtmise alustamiseks klõpsake nuppu „Väljun liinile“. Olete klientidele nähtav saadaoleva autojuhina.

— Tellimuste vastuvõtmine: kui tellimus saabub, näete teavet kliendi, maksumuse ja sihtkoha kohta. Tellimuse vastuvõtmiseks vajuta „Võtta vastu“.

– Tellimuste tagasilükkamine: kui te ei saa tellimust täita, lihtsalt tühistage see – mõne sekundi pärast kantakse see automaatselt üle teisele juhile.

  1. Tellimuse täitmine

— Navigeerimine: kasutage rakenduse sisseehitatud navigaatorit või valige kliendi juurde sõitmiseks navigaator, mida eelistate.

— Kohale jõudmine: kui olete kohale jõudnud, klõpsake kliendi teavitamiseks nuppu „Saabus kohale”.

— Reisi alustamine: kui klient on autosse istunud, klõpsake nuppu „Alustan reisi“.

— Reisi lõpp: Vastavalt Kui jõuate sihtkohta, puudutage valikut „Lõpetan reisi“. Rakendus arvutab automaatselt reisi maksumuse.

  1. Maksmine

— Sularahata makse: kui klient otsustab maksta kaardiga, kantakse raha rakenduses automaatselt teie kontole.

— Sularahamakse: kui klient maksab sularahas, saage summa kätte ja lõpetage reis rakenduses.

  1. Reiting ja tagasiside

— Kliendi hinnang: pärast reisi lõppu saate jätta kliendi kohta arvustuse ja anda talle hinnangu.

— Teie reiting: rohkemate tellimuste saamiseks hoidke kõrget reitingut. Sellele aitab kaasa viisakas suhtlus ja puhas auto.

  1. Puhkepausid ja töö lõpetamine

— Paus: kui vajate pausi, klõpsake tellimuste vastuvõtmise lõpetamiseks lihtsalt „Lahku liinilt”.

— Vahetuse lõpp: tööpäeva lõpus lülitage välja režiim „Lahku liinilt“ ja sulgege rakendus.

  1. Täiendavad funktsioonid

– Reiside ajalugu: rakenduses näete täidetud reiside ajalugu ja sissetulekute suurust.

– Tugi: probleemide ilmnemisel on rakenduses jaotis „Tugi”, kust leiate vastused küsimustele või saate võtta ühendust tehnilise toega.

Pöördumine AlfaTaxi poole: Kui te vajate abi või teil on küsimusi, võite alati AlfaTaxiga ühendust võtta mis tahes teile sobival viisil ja me aitame teid kindlasti.

Need juhised aitavad teil hõlpsalt ja tõhusalt töötada rakendusega Bolt ning pakkuda klientidele kvaliteetset teenust.